NAŠE STORITVE

Domov / Storitve

Naše storitve

Naš postopek spletnega oblikovanja ustvari dosledno spletno mesto, ki odraža strategijo blagovne znamke, vizualno identiteto in verbalno identiteo znamke. Pri tem pa vam pomaga pri uveljavljanju vidnega položaja na trgu.

spletne strani

Po meri izdelane spletne strani v odprtokodnem sistemu WordPress.

Spletne trgovine

Izdelava spletnih trgovin v sistemu WordPress + WooCommerce.

k

Grafično oblikovanje

Za vaše podjetje oblikujemo unikaten logotip ali poslovne vizitke.

Izobraževanje

Tečaji za samostojno izdelavo spletne strani imate na voljo naše spletne tečaje. Za individualne tečaje nas kontaktirajte.

RAZVOJ

Razvoj in izdelava mobilnih iger in aplikacij za vse operacijske sisteme z programskima jezikoma Java in C#.

Marketing

Svetovanje in postavitev plana za promocijo vašega podjetja na spletnem mestu in socialnih omrežij.

SPLETNE STRANI

Naš postopek izdelave spletne strani ustvari dosledno spletno rešitev, ki odraža strategijo blagovne znamke, vizualno identiteto in verbalno identiteto znamke. Pri tem pa vam pomaga pri uveljavljanju vidnega položaja na trgu.

PREDNOSTI NAŠIH SPLETNIH STRANI

  • Unikaten in modern dizajn prilagojen vaši dejavnosti
  • Enostavna izdelava, ki vam omogoča samostojno urejanje
  • Kvalitetna spletna stran
  • Prilagojenost za vse mobilne in tablične naprave

20 Ključnih vprašanj, preden se lotite izdelave spletne strani

Zakaj si moram postaviti ta vprašanja?
  1. Razlog

Pravilna priprava na prenovo spletne strani vam bo pomagala opredeliti projekt s katerim se boste spopadali. S posebnim načrtom se boste izognili tekočim napakam, ki se pripetijo med samo izdelavo spletne strani.

Seveda se včasih prikažejo tudi nekatere lastnosti, ki so pomembne pa vendar ste na njih pozabili pred začetkom projekta. Tako, da več kot lahko načrtujete, tem bolje bo med realizacijo projekta.

 

  1. Učinkovitost

Vsa ta vprašanja/odgovori bodo tudi omogočili hitrejšo izdelavo vaše strani, saj bo vaša ekipa vedela kaj želite in kdaj je zadnji rok za aktivacijo strani. Komunikacija med vašo blagovno znamko in podjetjem za spletno oblikovanje je ključnega pomena za jasen in učinkovit rezultat.

Za vas smo pripravili 20 vprašanj, ki si jih morate zastaviti, preden začnete z izdelavo vaše spletne strani. Priporočamo, da si odgovore napišete na list in jih podate vaši ekipi. V kolikor pa boste izbrali nas za izdelavo spletne strani pa lahko tudi skupaj, ob sestanku, skrbno in podrobno odgovorimo na vsa vprašanja in pri tem izdelamo jasen in učinkovit načrt.

1. Zakaj morate izdelati/preoblikovati spletno stran?

Določite, kaj je povzročilo preskok, da ste se odločili za izdelavo/prenovo spletne strani. Tako mi lahko dobimo občutek, kaj vas je navdihnilo, da pri sledečem projektu.

2. Kakšne potrebe ali poslovne cilje imate?

Ali vaša trenutna spletna stran ne pritegne pozornost obiskovalcev? Ali vaše spletno mesto zahteva prezahtevno posodobitev?

Ugotovite, zakaj je vaše trenutno spletno mesto nezadovoljivo ter ali je resnična potreba po novem.

3. Katere cilje želite doseči z vašo novo spletno stranjo?

Ta korak je ravno nasproten tistemu, ki je bil pred tem. Poiščite napake, ki jih povzroča trenutna spletna stran, nato pa določite, kaj se mora zgoditi z novo spletno stranjo, da bo sledeča strategija koristna in uspešna za vašo blagovno znamko in kupce.

4. Kakšna je funkcija vaše spletne strani za vašo blagovno znamko?

Vsaka blagovna znamka bi danes morala imeti spletno stran! Pa vendar to ne more biti samo lepa stvar, ki brezciljno lebdi v kibernetskem prostoru.

Imeti mora točno določen namen, da lahko pravilno uporablja vašo blagovno znamko – naj bo to, da obiskovalce seznani z vašo blagovno znamko ali jim omogoči nakup.

In ne pozabite, da vaša spletna stran služi vašim strankam in Ne vam! Zato bodite previdni in pozorni pri vnosu funkcij, ki bo vaše spletno mesto opravljalo.

5. Kaj bodo obiskovalci dosegli na vaši spletni strani?

Tukaj lahko še natančneje predstavite, kaj ponujate in na kakšen je način predstavitve. Poskusite se približati vsem podrobnostim, ki bodo na vaši novi spletni strani, če je to le mogoče.

6. Kakšno spletno mesto potrebuje vaša blagovna znamka?

Ali prodajate izdelke na spletu? To bi zahtevalo gradnjo na platformi za e-trgovino.

Ali se vaši obiskovalci naročajo na vašo spletno publikacijo ali vaša blagovna znamka potrebuje le osnovno spletno stran?

Te razlike bodo vključevale različne funkcije in platforme, ki jih je potrebno prepoznati že pred začetkom izdelave.

7. Za koga je namenjena spletna stran?

Eden najpomembnejših korakov je prepoznavanje vaših potencialnih kupcev oziroma idealne publike, pričakovanih obiskovalcev po demografskih podatkih, tehnični spretnosti, nameri, osebnih ciljih, faz odločanja o nakupu in še več.

Če še niste raziskali in jasno opredelili vaših potencialnih kupcev. Bi bilo to najboljše mesto za začetek.

8. Kako boste merili uspeh?

Ustvarite si dolgoročne in kratkoročne cilje, s katerim boste določili uspešnost novega spletnega mesta. Razmislite o tem, kaj je pomembno meriti, na primer promet, prodaja ali naročnine?

9. Kakšno sliko, videz želite prikazati na vaši spletni strani?

V tem postopku oblikovanja spletne strani to vprašanje zelo pomaga spletnemu oblikovalcu, da učinkoviteje ustvari spletno stran, ki deluje tako kot za vas kot za vaše stranke.

Brez tega so možnosti oblikovanja neskončne, zato točno določite že v samem začetku, kakšne so vaše želje, v kakšen videz ste zaljubljeni, brez da bi morali preizkusiti celo vrsto modelov, ki so na voljo pri oblikovalcu.

Ne pozabite upoštevati ravnovesja med uporabniško izkušnjo in oblikovanjem, v meri, da vašo spletno stran ni težko krmariti.

10. Kaj vam je pri analizi spletnih strani vaših konkurentov všeč in kaj ne?

To je pomemben korak pri nadaljnjem razjasnjevanju osebnosti in lastnosti vašega spletnega mesta. Prav tako je to tudi referenca za nas, ki stran izdelamo in oblikujemo, da bolj jasno vidimo vašo vizijo. In ključni pomen, da jo tudi oživimo.

Vzemite spletne strani, ki jih imate radi in spletne strani, ki vam niso všeč, in nam nato jasno razložite, zakaj je tem tako v obeh primerih.

11. Kakšen je obseg tega projekta?

Kot smo že omenili, morate določiti področje, da se izognete težavam. Oblikovanje spletne strani lahko postane precej velik strošek, če ta korak odložite za lansiranje.

12. Kakšna je časovna premica projekta – izdelave spletne strani?

To vam pomaga določiti datum predstavitve, spremljati napredek oblikovalca, ohranjati vse naloge in odgovorne obljube ter seveda pripraviti trženjsko kampanjo za svečano razkritje.

Če je določen datum, do katerega mora biti pripravljena spletna stran, načrtujte, kako dolgo boste morali ustvarjati nek segment projekta.

13. Kakšen je vaš proračun za izdelavo spletne strani?

Že pred začetkom morate vedeti ali je vaš proračun dovolj velik za realizacijo vaše nove spletne strani.

Na stroške izdelave spletne strani vpliva več dejavnikov, ki vključujejo slog, velikost in funkcionalnost spletne strani. V večini primerov naši kupci izberejo enega od že pripravljenih paketov. Seveda pa lahko na željo stranke tudi prilagodimo stroške izdelave in oblikovanja.

Naš Cenik lahko najdete na naši domači strani

14. Katere funkcije so potrebne za vaše spletno mesto?

Spletno mesto lahko naredi veliko lepih stvari, pa vendar vsaka lepa spletna stran ne bi smela imeti vsega.

Tukaj smo zapisali nekaj idej, s katerimi določite, kaj je potrebno za vašo spletno stran in kaj ne:

  • O Nas, s člani ekipe
  • Prijava na E-Novičke
  • Integracija družbenih platform
  • Iskalnik po spletnem mestu
  • Večjezičnost
  • Sprejemanje plačil
  • Blog
  • Kontaktni obrazec
  • Video – Promo video podjetja
15. Kateri so najpomembnejši pozivi k dejanju (CTA) na vaši spletni strani?

To velja za potovanje uporabnika po vašem spletnem mestu, vendar se poglobimo podrobneje kot le »Pošljite obrazec za več informacij«.

Tu določite specifično terminologijo vaših CTA-jev, ki bo spodbudila želene ukrepe vaših uporabnikov in se štela za uspeh vaše blagovne znamke.

Običajno je to testiranje A / B po lansiranju, da vidite, kateri od njih se bolje pretvori.

16. Koliko prometa predvidevate?

Ali obstajajo dejavniki, ki vam bodo prinesla masovno število obiskovalcev? Ali obstaja velika nevarnost izgube uporabnikov, če bi se spletna stran zrušila?

Pomembno je, da nam predviden obseg spletne strani sporočite, saj bomo le tako lahko preprečili zrušitev spletne strani.

17. Katere so najpomembnejše informacije, ki jih mora vaše spletno mesto uporabniku posredovati, zlasti na domači strani?

Če obiskovalec pregleda vašo spletno stran samo tako, da vidi domačo stran, dejansko niste storili ničesar v prid vašega podjetja.

Poskusite spraviti namen svoje spletne strani na eno stran, ki je polna pomembnih informacij nato pa za dopolnitev uporabite preostale strani.

Omislite si seznam vsebin in funkcij, ki morajo biti na vaši domači strani.

18. Koliko dodatnega dela bo vključenega in katere dele lahko naredite sami?

Izdelava spletnih strani presega samo načrtovanje in izdelavo. Postavitev, funkcionalnost zajema, kar veliko znanja.

V našem primeru vedno izdelujemo na način, kateri stranki omogoča kasnejše urejanje. Seveda pred zaključkom projekta vam jasno pokažemo in vas naučimo, kako urejanje poteka.

19. Ali bo potrebno več ravni dostopa?

To še posebej velja za korporativno blagovno znamko s strogo hierarhijo.

Ker je dostop do spletne strani programiran v zaledje, ne more biti preprost potek. Bodite pripravljeni sporočiti ekipi za spletno oblikovanje, da bodo ti segmenti vključeni v obseg in funkcije.

20. Ste našli vse odgovore na vprašanja?

Ko boste dobili dogovore na vsa ta vprašanja, ste popolnoma pripravljeni na začetek uresničevanja vaših novih sanj o spletni strani z jasno glavo in še jasnejšim obsegom projekta.

Kakor smo omenili že v samem začetku, v kolikor imate težave pri pridobivanju odgovorov nas mirno kontaktirajte in bomo skupaj našli odgovore na vprašanja.

Vedno smo veseli novih projektov! V našem podjetju IDS vidimo spletne strani, kot bistveno orodje, ki blagovnim znamkam omogoča, da povedo svojo zgodbo ter pokažejo, kaj jih naredi edinstvene. Spletna mesta za trženje morajo imet glas, ki sinhronizira atribute izbrane blagovne znamke, s čimer lahko pošljete pravo sporočilo ciljnem občinstvu.

Za kontaktiranje lahko izpolnite naš spletni obrazec ali pa nam pošljete povpraševanje na E-Naslov: info@ids-slo.si.

k

GRAFIČNO OBLIKOVANJE

Izdelava logotipa za vaše podjetje ni le en izmed projektov. Logotip je ogledalo vašega podjetja zato mora biti skrbno načrtovan in izdelan tako, da ga vaši potencialni kupci hitro prepoznajo.

Pri pripravi celostne grafične podobe stremimo k trem ciljem:

  • Vaša podoba kaže ugled in aktualnost
  • Hitro in enostano prepozvananje podjetja
  • Razlikovanje od vaših konkurentov

IZOBRAŽEVANJE

Izdelava spletnih strani, spletnih trgovin ali le vašega bloga je načrtovan proces, pa vendar le ni tako zahteven, da tudi vi sami nebi zmogli izdelati. Nudimo vam Tečaj WordPressa v katerem boste lahko tekom tečaja izdelovali vašo spletno stran.

KAJ VAM PONUJA NAŠ WORDPRESS TEČAJ?

  • Spoznavanje celostnega sistema in njegovega namena uporabe
  • Izdelava lokalnega strežnika (XAMPP, PhpMyAdmin)
  • Namestitev teme in dodajanje gradiva (besedilo, slike, video)
  • Urejanje gradiva in postavitve strani z urejevalnikom
  • Namestitev in predstavitev vtičnikov
  • Pomen in realizacija optimizacije za iskalnike

ŽELITE ŠE VEČ?

V okviru podjetja smo izdelali spletni portal Vedivedi.si. V kolikor želite več informacij o sami spletni tehnologiji si lahko preberete v Tehnoloških prispevkih ali pa vaš odgovor dobite v Forumu.

Kaj vam ponuja Vedivedi.si Spletni Portal?

spletna stran vedivedi.si reference IDS

Za nas oblikovanje ni stvar, ki jo počnemo.
To je način življenja

Mnenje naših strank

Zelo zadovoljen z vrhunsko storitvijo, sposobnim strokovnim osebjem, enostavno nimam pripomb, toplo priporočam!

Odlična vrednost med ceno in kvaliteto!

Ustvarimo zgodbo skupaj!

Kontaktirajte nas! Za naše stranke smo na voljo 24/7!

info@ids-slo.si

(+386)69 995 881

ids-slo

ikona mail IDS

Opomnik Spletnega Tečaja!

Nastavitev opomnika za WordPress tečaj je povsem Brezplačen in Neobvezujoč za kasnejšo uporabo in sodelovanje!

Opomnik je uspešno nastavljen! Hvala :)